Husalf

Ännu ett mirakel har skett! Jag har klarat metodtentan också -  den som jag bokstavligt talat fick bita mig i läppen för att inte skratta när jag läste igenom mina svar till.
Den fick jag alltså godkänt på!  Antingen har de blandat ihop min tenta med någon annans eller så har jag en liten, smart husalf i öronen som smyger fram och skriver mina tentor åt mig när jag sitter och stirrar tomt ut i luften och försöker komma på någonting inte fullt så idiotiskt att skriva...
Jag tror nog på det sistnämnda - för inte kan det vara så att mina svar på denna tenta var bra!
Jag kanske fick ett sympati-G för att Magnus tyckte så synd om mig eftersom jag var så korkad...

Hur som helst så är jag mycket glad! och jag har printat på studentforum där det står att jag är godkänd, så de inte i efterhand kan komma och säga att det var fel. Man måste ju vara på den säkra sidan!

Ska bli otroligt spännande att få tillbaka tentan och kolla vad det var för någonting som gav mig tillräckligt med poäng!


Nu skall jag göra mig fräsch för mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0