Last Dance

if this is the last dance, then save it for me baby


Sista natten i Tybble!
Allting jag gjort denna kväll har varit nostalgiskt.
Sista gången jag åt kvällsmat i Tybble, sista gången jag dansade runt till glad-pop i Tybble, sista gången jag diskade i Tybble, sista gången jag tvättade bort sminket  i Tybble, sista gången jag borstade tänderna i Tybble, sista gången jag lyssnade på min underbara mys-lista i Tybble, sista gången jag tände ljus i Tybble, sista gången jag ska sova här i Tybble. Det låter kanske vemodigt.

Men icke. Jag ser med stor glädje fram emot första gången jag ska äta kvällsmat på Södra Lillåstrand, första gången jag ska diska på Södra Lillåstrand etc etc... och det bästa med allt är att jag inte behöver krypa runt på denna lilla yta för att utföra dessa sysslor!

Såhär trångt och mysigt har jag det runt mig just nu:


Såhär mysigt har jag det när jag har eldar slut på ljuset som är rummets enda ljuskälla, då alla andra har slocknat:


Godnatt Tybble

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0