Monday, i'm in love

Jag är återigen förälskad!
- I underbara Oskar Linnros.
Kollade på "Dom kallar oss artister" nu ikväll som handlade om honom.
MMMH! Han måste ju vara den perfekta mannen!
Musikalisk, filosoferande, snygg som få, sådär lagom dryg och charmig.


Har nu även kollat på programmet en och en halv gång till.
Versionen av Genom Eld som han sjunger i slutet var otroligt vacker.
Har suttit i timtal och försökt fixa mitt audacity-program samt laddat ner två stycken andra liknande program för att kunna göra mp3 av den låten - utan framgång. Får ta nya tag i morgon! Har ju bara en vecka på mig innan klippet tas bort från svt play. PANIC!!!!!!!


Nu ska jag gråta mig till sömns pga min obesvarade kärlek.
Godnatt
och puss på Oskar!
mumsfilibaba

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, han är en sån typiskt Lena-kille :)

2011-02-09 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0