Myyyzzz och self-recognition

Trots all stress och alla sysslor jag ställs inför just nu har jag de senaste dagarna känt mig som mig själv, på riktigt. Nu när jag känner det upptäcker jag att jag nog inte varit helt och hållet "mig själv" på sisstone av någon oförklarig anledning. Känslan jag nu känner uppskattas dock något enormt! Trots att inte så mycket verkar utveckla sig så som jag kanske vill (eller trodde jag ville) så känns det skönt. Och äkta och genuint.
Jag upplever något sorts flow utan direkt anledning.

Nu sitter jag uppflugen i sängen med en hink med svartvinbärste (jag är nog den enda människan på jorden som frivilligt köper en hel förpackning med svartvinbärste. Det och citronte är ju de två sorter som är kvar sist i ett sådant där multipack. Jämt! Vart man än befinner sig! Förutom i kyrkan. Där är det precis tvärt om)

grejen med att sitta "uppflugen" med en "hink med te" känns sååå 2006... But i love it!

GUD vilket liv det plötsligt blev ute i korridoren!! Låter som om det står tjugo tyskar i min hall! Det är nämligen utbytesstudenten som skulle ha party idag. Men trista personer som är hemma från "lokalen" kl halv 12?! Är man ute på äventyr i andra länder så är man väl? Nu blev jag besviken på dem. Skärpning utbytesstudenter! Släpp loss! Kom inte hem innan 3 minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0