Småstressigt mhm

Nu börjar jag bli lite småstressad måste jag medge...
Idag hade jag date i min nya lägenhet med en Melinssnubbe och skulle bestämma tapeter och vad som behövde göras osv. Vaknade i morse av att han ringde och flyttade vår date till fredag morgon istället.

Jag börjar bli orolig att de inte ska hinna tapetsera och fixa tills den 11 då jag ju vill flytta in!
Vad händer om de segar? Jag måste ju ut härifrån den senast den 14de och om jag inte får tillgång till den nya då, vart ska jag då göra av alla mina saker?

Dessutom är det mycket med allt annat. Har nu halva morgonen suttit och ringt elbolag, jämfört elbolag på internet, ringt glocalnet för att prata bredband, försökt få tag på min öbo-bovärd för att kolla om jag måste ha tagit hit alla tillhörande möbler tills den 10de då flyttbesiktning ska göras. Isåfall måste jag ju matcha med mamma eller pappa så de kan ta med de isärskruvade skrivborden, sängramarna och diverse möbler.. och vart ska jag få plats med dem här inne?


Oh gud, nu panikar jag snart.
*andas lugnt*


Nu ska jag cykla till Elin och kolla på köksbordet!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror mig ha en lösning på varför du inte kan bädda in videor ;) När du går in på en you tube-video och klickar på bädda in så kommer det ju upp under där olika man kan kryssa i... Kryssa i "Använd gammal inbäddningskod"... Det var nämligen samma för mig men sen när jag upptäckte att det stod så så funkar deeet ;) Prova :)

2011-02-02 @ 12:37:50
Postat av: mamma

Lugn o fin...det ordnar sig. Hör av dig på fredag så vet vi lite mer. Kram. A

2011-02-02 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0