Blödigheten är tillbaka

Slökollade precis lite på ett How i met your mother-avsnitt som gick på tv.
Överraskade mig själv i slutet med att börja gråta...
Men det var ju så otroligt rart när Barney åkte ända till Kalifornien för att säga till Lily att hon och Marshall hörde ihop när de hade gjort slut.....



Nu ska jag försöka mig på att läsa världshistoriens tråkigaste bok: Företagsekonomiska forskningsmetoder.
Jag somnade så gott igår kväll tack vare den. 4½ sida efter lässtart sov jag som ett litet barn.


UPDATE:
Nu får jag ge mig. Blev tårögd av Simpsons nu!
Marge höll på och vänstrade med sin "bowlingtränare" men kom sedan, när hon var påväg hem till honom, på hur dum hon var och svängde till Springfields nuclear powerplant istället! Fiiint!

oops. Nu försa jag mig om att jag kollade på tv istället för att plugga... men har iallafall kommit så långt att jag öppnat boken och har den framför mig.

Ikväll är det även Borat på nya tv11. Den måste jag ju bara se för det var alldeles för länge sen sist! Och jag citarar ju trots allt denna charmiga karl flera gånger om dagen med mitt "verrry niiice. how muuch".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0