Breaking the law

- Guuiiltyyyy!!

Jag var lat (men ändå inte) och tog bilen till gymmet. (Gymmade förövrigt tillsammans med Bex för första gången på månader! Alltid skoj att samtala med någon under stretchingen!)

Hur som haver. Jag bröt mot lagen x2 på bara någon timme!!
Först kom jag dit med min bil, parkerade och insåg att det krävdes parkeringsavgift och jag hade inte ens med min plånbok! (Då bröt jag ju mot lagen tre gånger förresten - körde utan körkort! Skärpning!)


När jag efter träningen återvände för att åka hem möttes jag som tur var inte av böter  - Tack Lisa!
Så jag körde trött men glad hemåt. Kom till Tybbleinfarten och svängde, utbrast i samma sekund - "OJ! det var ju rött!!!"
Luckily var det inte så mycket folk i rörelse för tillfället så ingenting hände... men jag tror nog att det var en dum idé att ta bilen till gymmet.


Så det får bli dagens visdomsord : Var ej så lat att du tar bilen till gymmet, det för bara dåliga saker med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0