Drummelfia

Händelse från gårdagen:
jag tappade bort mig själv och gick utevägen för att leta efter mina kära vänner. Såg ej att det var en fet isfläck under mig - jag ramlade hårt ned på armbågen. Folk runtomkring glodde som aldrig förr och efter en stund fick jag kommentaren: "du kanske skulle tagit på dig lägre skor?!" varpå jag glatt och överraskad svarade: ja-hadu! Det borde jag kanske gjort! (tilläggas bör att jag inte ens hade höga klackar utan bara hade mina kilklackar..) Hur som helst. For upp igen fort och gick in och fann mina vänner dansandes. Upptäckte då i panik att jag var blodig över typ halva armen! Blev lite smårädd och gick till baren och blev ompysslad och tvättad. Det visade sig att det var ett liiitet sår och lite skrap men alkoholen tunnade väl ut blodet eller något liknande.. Hur som helst så har jag snoront nu och kan inte stödja på min stackars armbåge. TYCK SYND OM MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0