Bara på dina villkor?

Jag har mycket att tänka på och fundera ut nu. Och det passar ju ypperligt att tänka och göra sina egna mål och krav och önskemål klara såhär lagom till det nya året börjar såattsäga...

Jag är dock rädd att jag inte kommer komma fram till något som är speciellt bra för mitt eget, inre bästa, utan om jag känner mig själv rätt så kommer det nog bara bli något litet mittemellan-ting som kommer kräva att tas itu med senare istället. Orkar bara inte fixa det nu...

I morgon bär det iväg till Göteborg. Då ska jag med Milla hem ett tag och gud så skönt det ska bli! Jag behöver nog komma ifrån Örebro en stund för att få lite perspektiv på saker.


såhär gorgeous var jag på nyårsafton...

Herreee! Nu måste jag skynda mig!! gröten skall ätas upp, jag ska hinna duscha och sminka mig och fixa håret och vara ute och bli hämtad av Jasse om 40 minuter då vi sedan skall åka till Marieberg galleria!! (jag ska inte köpa något eftersom jag är skral...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0