Guldkväll

Gårdagen var verkligen lyckad! Jag var på speedat humör efter en dryg veckas stillasittandes och tentapluggande och hade uppenbarligen mycket överskottsenergi att göra av med! Det fick jag utlopp för hemma hos Amanda där vi var alla flickor innan vi spatserade iväg till satin. Där var det minst sagt livat igår! Hur kul som helst! Becka och jag fick något infall efter stängning och gick till vår nyfunna guldgruva dit inte så många andra hittat och käkade pizza! Oerhört gött och ett trevligt avslut på en trevlig kväll. Och sen blev det bara ännu trevligare efteråt... Jag skall alltså icke klaga. Gårdagen var en riktig guldkväll!

nu ska jag sova. Har många ärenden att uträtta i morgon förmiddag. Bland annat att kolla ut tapeter till nya lägenheten! Åh. Längtar verkligen till flytten nu.
Mindre än en månad kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0