Hunkadula

Jag kom att tänka på en riktigt rolig sak som kan hända och har hänt mig en sen, snöig kväll på Järntorget.

Det är så otroligt kul hur chockad och hur kul det när man råkar tuta utan att det är meningen. Detta hände alltså mig när jag snällt stod parkerad utanför Roxy-bion nu i julas kvällen då O Helga natt ägt rum och det fortfarande var lite rörelse på stan. Jag slängde mig in i bilen och lutade mig en lågt stund mot ratten, dvs tutan, för att rätta till jackan, tjocka tröjor, halsdukar och allt annat sådant otypligt som lätt blir knöligt om man inte passar sig. Jag hann undra vad det var gör idiot som tok-tutade såhär pass sent på kvällen, innan jag upptäckte att det var jag. Då fick jag skämmas ett tag och åkte snabbt därifrån.

Det tyckte jag var skoj...

Kommentarer
Postat av: Teoane

Keep the good works comming.

2011-05-26 @ 10:25:04
URL: http://teoane.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0