Metafor

Jag känner mig, liksom Ebenezer Scrooge i Mupparnas julsaga efter att ha vaknat upp efter att en hel natt besökts av tidigare-, nutidens- och kommande julars spöke. "Glad som ett barn och lätt som en fjäder"
Jag har dock inte besökts av något annat än mina egna hjärnspöken, men jag har däremot skrivit Metod-tentan!
Kan förmodligen behöva göras om... När jag läste igenom det jag skrivit fick jag kämpa för att inte skratta högt och ljudligt. Ibland skriver jag verkligen bara utan någon direkt hjärna bakom alltså.... men det är väl trevligt om jag får skänka lite skratt till tentarättarna någon sen eftermiddag framöver.

Hur än resultatet blir så känner jag mig lätt som en fjäder.
Så otroligt skönt att få ta helg nu och skjuta upp nästa veckas jobbigheter tills då.


Trevlig helg på er, mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0