Nothing's going my way

Blir lite smått frustrerad här.....

  • Frustrationsframkallare #1
    - Skulle lägga upp ett youtube-klipp här på bloggen - funkade inte att bädda in det. Det hände absolut ingenting hur jag än gjorde. 

  • Frustrationsframkallare #2
    - Loggade in på csn igen. Fortfarande ingen progress. Jag kan varken se min nuvarande ansökan eller skicka in studieförsäkran - trots att alla mina universitetskompisar redan gjort det för länge sen och redan fått fett med cash!  Det enda jag får av fucking csn är ytterligare ett mail där det står att jag inte har läst tillräckligt många poäng denna termin - trots att jag läst EXAKT lika mycket som alla mina universitetskompisar. Börjar få lite småpanik nu. Man klarar sig faktiskt inte utan pengar hur länge som helst. Måste dessutom köpa fucking kurslitteratur som jag redan nu skulle behövt ha i min besittning...

  • Frustrationsframkallare #3
    Jag såg senast i morse att några hundra sidor ifrån kurslitteraturen låg uppe på blackboard. Loggade nu in och skulle läsa lite där i väntan på att jag kan beställa hem boken... NEJ MEN TROR NI INTE DÅ ATT KURSANSVARIGIDIOTEN TAGIT BORT DESSA UTDRAG?!


Nu har jag verkligen lust att döda någon!

Förstår inte att jag och Pölsa har sån [jävla oflyyyt hela tin]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0