RAIN

När Oskars album gått runt några varv fick jag för mig att byta till Mika.
Bra val, Lena!  Han är ju verkligen härlig den där karln!

Jag fullkomligt älskar låten Rain. Kanske inte hans mest upplyftande låt - men ändå blir jag nipprig som en liten skogsmulle på utedag!

Tycker förövrigt att jag fick till en schysst frilla idag. Hade därför lite cam-mania  här, lyssnandes till denna underbara låt och sammanställde sedan några bilder i en pedagogisk "matris"...


Lyssna HÖGT! och gör en Bettan-dans (fjärde bilden) när han sjunger when it rain rain rains... MMMH så sprudlande och energigivande

MEN NEJ! Det går inte att bädda in nu igen. Bajs. Men lyssna på spotify istället då! eller youtube! för han är ju en fröjd för ögat också... höhööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0