Some good shit

Fick en burk med aloe vera-kräm (hatar ordet kräm)
av mamma och pappa från deras Kanarieöarsresa (hatar souvenirer mer än jag hatar Pernilla Wahlgren så blev väldigt glad över gåvan. Att jag dessutom fick valfri dryck från taxfreen tackar jag också för, heheeee)
Hur som helst så var denna kräm ämnad för både kroppen och ansiktet. (hatar normalt sett krämer som är till för flera kroppsdelar) Jag trotsade mitt hat mot denna tvetydighet och testade krämen - på kroppen och på ansiktet.
Vaknade upp dagen efter och kände mig som en ny människa och var len som en babyrumpa!! Älskar denna kräm!

Synd bara att man ska fästa sig vid saker som inte är direkt lättillgängliga. Jag får dock glädjas av att det var en stor burk!


En annan trevlig sak var att jag idag i min Solo-tidning fick med en mascara som var jättesnygg! Guldig med leopardmönster. Grrrrrr


Ännu en trevlig sak är att jag gjorde en kycklingpaj och invigde julklappspajformen i afton. Ett nyhittat recept - och det blev succé i munhålan! Aldrig någonsin förut har mänskligheten skådat/avnjutit en sådan god paj, kan jag tänka mig.
Helt otroligt god faktiskt. Helt makalöst saftig och krispig och smakrik. MMMMMMMMMMH
Nu är jag stolt.


Kan delge receptet senare ikväll om jag tappar pluggmotivation för en sekund.


Puss på good shit

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, eller hur var mascaran snygg!! Jag va tvungen att testan också.. riktigt bra! :) Thumbs up!

2011-01-13 @ 21:57:01
Postat av: Anonym

Tänk på att mamma läser detta ibland.......kram A

2011-01-14 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0