Svårtytt tecken från högre makter

Har nu tagit en liten efter-maten-nap (de tänkta 10 minuterna blev 55)
Masade mig tillslut upp och satte på radion, där en karl genast utbrister: Och nu kommer Kristian Anttilas hyllning till Lilla Lena!
Jag höjde på ögonbrynen och blev ärligt chockad.
Låten drog igång och han sjöng något om mat och kokböcker!
Tänkte då på min tidigare idé att skriva en kokbok... undra om Anttila uppmanar mig till att göra det istället för att plugga?
Texten som följde:
"Varför är du hemsk och samtidigt glad?
och hur kan jag va vän och samtidigt mat?

ja, varför ligger du där
med ett äpple i din mun?"
Refrängen löd sedan "lilla lalalalalala Lena....... full min mun med dig".

...Inte speciellt fräscht. Plus att jag ju är allergisk mot äpplen!
Förstår inte vad herrn vill ha sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0