Uppgivenhet

Nu har min frustration börjat gå över i uppgivenhet.

Pratade med CSN och de sa att jag snällt fick vänta till hök-resultatet kommer (om tre veckor) och sedan hoppas att jag klarat den. Annars har de inte många poäng att bedöma min chans till lån på. Men det är ju totalt värdelöst. Alla andra som inte ens klarat statistiken eller som inte heller vet om de klarat höken har ju fått sina pengar, så detta förstår jag mig inte på.
Jag får i alla fall glädjas över att jag jobbade i december så jag får cash från Handelsbanken och Prisma.


Att jag inte heller har kurslitteraturen gör mig uppgiven - detta är dock enbart mitt eget fel eftersom jag inte beställt det. Men det känns onödigt att lägga ut massa pengar på en bok som jag vet att jag knappt kommer läsa. Skulle inte heller hinna läsa den om jag så ville - med mitt 5åringstempo till läsande...


Är dessutom olyckligt kär i en soffa på blocket. Den hade många sekulanter efter sig så den är förmodligen redan såld. Kommer drömma kärleksdrömmar om den några veckor till. Sen får jag börja bearbeta mina känslor och försöka komma över den...

Lyssnar nu på min "noise-playlist" med hårdaste musiken man kan finna. Försöker få tillbaka ilskan istället för att bli nedstämd.


Ska gå och diska nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0