Är det inte min turdag så säg?!

Äro hemkommen från en trevlig och lättsam arbetsfredag och känner nu att jag har möjlighet att skapa en mycket fin och angenäm helg här framöver.

Skall nu hoppa in i lagunan och bege mig ensammen på snåriga vägar in i tivedsskogen med slutdestination Tivedens mat. Där väntar en god middag med familjen och dess (och därmed även mina) vänner.

Varför är det då specifikt min turdag idag kanske ni frågar er?
Jo, det ska jag tala om för er.

Just idag, just nu, kl 16 började ett magnifikt radioprogram på P3. Hanna Hällqvist (stavas kanske inte så...) som är en av tre underbara själar i originalprogrammet av morgonpasset i P3. Hon är min favorit. Och som om inte det vore nog så är det just denna premiärdag, just idag, just nu, Oskar Linnros som är gäst!!!!!
Dessa två skall alltså snacka skit i radio i 1,5 h framöver!

Angenämt, minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0