Dags att sova

Sover ensam för första gången på väldigt länge känns det som! (Vid närmre eftertanke kom jag på att det inte var längre än sedan i söndags, men iallafall!)
Jag har haft privilegiet att ha Milla eller Annica här hos mig, eller varit nattgäst hemma hos dem, den senaste tiden!


Igår skrapade jag och Milla ihop en hel drös med pensionärspoäng. Vi gick och lade oss kl 21:00, direkt efter Allsång på Skansen. Kikade en sväng på Midsummer och lite på en andra världskriget-dokumentär men bestämde oss snart för att stänga av och sova istället. Sagt och gjort, men ändå var jag dödligt trött hela dagen idag på jobbet och fick till råge på allt stå ut med en så kallad "pinsam hiss-tystnad" i valvet i vad som kändes som en evighet. Hann snacka lite väder, barn och "hur långa tio minuter kan kännas egentligen".... Underligt hur man kan vara så trött och hur det kan vara så svårt att småprata med främlingar!


Nu när jag är en sådan gangster att jag inte gått och lagt mig än - trots att klockan är hela 22:20, kanske jag blir jättepigg imorgon... Det får tiden utvisa.


Nightyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0