De svunna veckorna

Är hemma i Örebro igen. Har varit riktigt händig idag. Valde ut tapeter (tog en timma) och cyklade sedan iväg till mitt nya place och började spackla och därefter sandpappra. Hade korsdrag men var ändå svettig - kanske av att solen låg på och termometern visade 33 grader eller kanske av det ansvar jag visste vilade på mina axlar. Har jag nu spacklat dåligt kommer inte mina alldeles underbara tapeter sitta fint. PAH!
Fick en klump i magen nu när jag skrev det "out loud"....

Förresten! Vad fasligt mycket damm det blir när man sandpapprar på spacklet!! Jag var vithårig och albino-blek när jag var färdig.



Nu mina vänner ska vi få se en massa bilder från de gångna veckorna:

Helgen hos Sanna - lilla bedårande Tuva suger på Sannas tumme


Jag blev själv hemma hos Sanna en stund och passade då på att posa lite med Tuva

Milla och jag plockade smultron vid kommunal


Ta bilder som passar in på Gessle-texter. Sommarens grej? - måste gå och fiska någon dag


Ett citat jag garvade läppen av mig till när Milla och jag var i Röforsviken och kvällsdoppade oss.
Förstår inte såhär i efterhand vad det var som var så otroligt roligt egentligen...

Denna skönhet såg jag i DI på jobbet och därefter även vid pump i Laxå!!



Ellanbellan och jag på PiP




Fönstret där längst upp i tegelhuset är miiittt!

Mina fina tapeter - breda och
mindre breda i samma kollektion



Mina alldeles GUDOMLIGA tapeter som jag ska ha en eller två våder av i köket!
(allt sitter ihop - alltså det gråa, mörkblåa, turkosa och medaljongerna)




Avslutar det hela med en av de tusentals Lena-bilder jag tog innan PiP - hemskt men sant!





Nu är det hög tid att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0