Ernst är också en godbit

När man surfar runt lite på det såkallade nätet kan man lätt ramla in på Ernst Kirchsteigers hemsida.
Tänkte fortsätta med det där att citera kändisar, så här kommer några godingar av självaste Ernst som jag alltså fann där på hans hemsida:


"Har det hänt någon gång att du nästan blivit förälskad i en sten?"


"Vitt är bara vitt så länge man själv bestämmer att det är vitt"


"Ju äldre jag blivit, ju mer intresserad blir jag av själva pappret runt presenten"


"Kombinationen av blommande körsbärsträd och blått hav gör mig lycklig ända in i märgpipan"


"Är man avslappnad nog för att sitta och titta på en nyckelpiga en stund slipper man äta magmedicin till hösten"


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAH hur sköna citat som helst :) nu blev mina sista jobbminuter mycket lättare.

2011-07-25 @ 15:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0