Full tankeverksamhet

Vaknade tvärt inatt klockan 3.30 av att jag tänkte så intensivt på prydnadskuddar.
Därefter svävade tankarna iväg på draperi-mönster, tapeter, köksbord och frysboxar.
Tankeverksamheten var så "igång" att jag blev klarvaken och att det var omöjligt att somna om.
Jag planerade därför inredningen och kom även fram till att jag nog vill ha ett annat köksbord än mitt nuvarande. Det måste jag meddela flyttfirman-Henningson!
Vad gäller draperi är jag fortfarande väldigt kluven. Kom iallafall fram till att jag får åka till en tygaffär med mycket brett sortiment och ha med en bit avriven tapet för att kolla matchningsmöjligheter.
Prydnadskuddarna har jag en klar, mental bild av hur de ska se ut. Nu gäller det bara att hitta det tyget...
Placering av frysboxen är fortfarande ett dilemma.

Detta var alltså svaret på mina nattliga problem och för att kunna varva ner och somna om var jag tvungen att läsa en lång stund.

Jag kommer vara STENDÖD hela dagen!
Vaknade dessutom 40 minuter för tidigt. Egentligen skulle jag vaknat om 8 minuter.

Drömde förövrigt av någon högst oförklarlig anledning om familjen Lindberg från Laxå i natt!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0