Händelserik dag minsann!

Denna dag har varit händelserik minsann!
Jag har jobbat, jag har varit på Systembolaget i Laxå, jag har hämtat becka från jobbet, jag har badat i kommunalbadet, jag har hälsat på en gästvänlig, rar och gravid Sofia i Viby-trakten, jag har varit på IKEA, jag har pysslat i lägenheten, jag har hämtat Jasmina, jag har förfestat i min lägenhet, jag har varit på Ritz, jag har sett Veronica Maggio.
Det ni!!

Värmen vann dock över musikintresset och vi smet, helt försmäktade, ut ifrån Ritz mitt i "17 år". Varmt var bara det ytterst okända smeknamnet!!!


Skönaste känslan idag: "Alla barnen tar taxi hem från krogen förutom Lena för hon promenerar hem"
oooooooh yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0