Jag ser inte ljuset, Jonathan!

Hur jag lyckats samla på mig så mycket grejer på mina 21 levnadsår, det är ett rent mysterium!
Igår efter jobbet (trött som en gnu) så började jag packa ner allting jag hade i köket. Jag packade och packade och packade men det syndes knappt att något var borta.
Rensade därefter bland mitt smink och mina hårprodukter - men trots allt kasserat blev det två stora väskor fullproppade. Och tunga var de också!

Det känns som en omöjlighet att hinna klart med allt till på lördag,
men det måste jag ju bli så det är bara att bryta ihop, gråta en skvätt och kämpa vidare.

Positiv synvinkel: kommer få snygga abs och vadmuskler av allt bärande och spring i trappor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0