The return of the parents

Oh nej. Jag tror jag råkade trycka på en knapp så allt är understruket och när jag uppdaterar från phony kan jag inte göra tryckningen ogjord....

Idag har min ömma moder och min lika ömme fader kommit för att hälsa på sitt eget hem och mig i Röfors. Det är mycket trevligt, och innebär glädje för många parter.

Alla blommor i vårt hus blir överlyckliga i och med att mamma kommer hem och vattnar dem, vilket jag inte gör fastän jag är hemma.
Jag har insett att jag nog inte har öga för det där med blomster. Jag tänker inte över huvud taget på blommor när jag kommer in i en något så när välkänd bostad.

Nummer två att bli glad är jag. Deras återkomst innebär ordentlig och god mat till mig! + en matlåda att skryta över.

Några som också blir glada är alla kommisarier runt om på tv-kanalerna.
Mamma har alltid någon ny deckare att tipsa om som vi kollar på. Idag var det någon på fyran som hette något med white. Den var väldigt spännande!


Imorgon ska jag äntligen till Örebro igen!Det känns helt crazy att jag bara sovit två nätter där än så länge. Men imorgon ska jag pyssla så det står härliga till. Plus att jag hoppas att Jassebomba vill följa med mig till Ritz och kolla på allas vår älskade Veronica Maggio och suga på en öl!


godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0