66,66% avklarat på ekonomiprogrammet

Det är faktiskt helt galet! Fick äntligen tillbaka sista tentan idag - och jag klarade den!!

Det innebär att hela FEK B är avklarad och att jag nu i höst får gå in på sista året på min utbildning utan en enda liten uppgift släpande efter mig.
Jag har klarat av två tredjedelar av min utbildning!
AAAH. Det känns helt underbart!


Har ägnat morgonen åt att kolla på Picassos äventyr - en riktig Hasse och Tage-klassiker från typ 1978 eller liknande.
Jag hyser en slags hatkärlek mot den filmen (men mest kärlek)

Nu är jag dock uttråkad och vet inte vad jag ska ta mig för. Har redan diskat och gjort det fint och suttit på altanen en stund och huttrat.
väntar bara på att klockan ska gå så mina arbetande vänner ska sluta jobba så vi kan åka in till Örebro! Ikväll blir det nämligen partaj!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS Lena :):) Vad skönt att tentan gick fint! Ha en toppenkväll ikväll också:) PUSSS

2011-06-15 @ 17:32:40
URL: http://amandabrekke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0