Hej Örebro!

Nu är jag hemma i Örebro efter en veckas bravader.
Det är ju alltid trevligt att vara ute på upptåg men det är ju alltid skönt att komma hem också!

Satt på tåget och spelade Solitaire nonmä stop i tre timmar. Satt samtidigt och oroade mig över att min cykel skulle blivit snodd där den stod i sin ensamhet på stationen. Väl framme rusade jag till cykelstället och såg den stå där på håll. Jag drog en lättnads suck och närmade mig och fick snart ångra min lättnad. MIN CYKELKORG VAR STULEN!!!

Sorgsen lassade jag upp min fullproppade weekend-bag på pakethållaren och trampade argt iväg. Möttes på Storgatan av en enorm folkmassa och en lyftkran där en gubbe precis skulle dra några ton med sin kropp till alla åhörares stora förskräckelse. Jag zig-zagade snabbt vidare bland folket.

Kom tillslut fram till min slutdestinationen: beckas place!
Där satt hon och Sanna helt uppe i en mastodont-filmkväll med fem hyrda filmer. Jag sammanstrålade och vi är nu i presens.

Bäst att njuta när man kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0