Hej Röfors!

Nu sitter jag hemma i Röfors efter en heldag med blandade aktiviteter.
Lili (med många flera) tog studenten idag och jag och Bex var på plats för att fira detta!
Blev även oväntat inbjuden på lunch på Kinamuren och uppvaktning - mycket gulligt av dem!

Därefter haltade jag hem i mina bedårande (men ack så dödande) skor och packade upp Sthlm/Gbg-väskan och packade Röforsväskan istället. Eftermiddagen/kvällen här har varit jättemysig!
Vi har bara umgåtts, pratat, planerat smart förvaring och lagat mat tillsammans jag, min kära mor och far!


Imorgon är det paartyparty för att Elin varit så duktig att hon tagit kandidatexamen!
Det ska bli riktigt mysigt och gott (god tårta väntar...)!


På söndag ska jag äntligen få besöka min mor och fars nya lilla torp!  Är sooo excited!

På måndag ska jag förhoppningsvis leka med Sanna här i Laxå.

Så nu vet ni mina planer, ifall ni någon gång skulle undra!


Hittade en lite smårolig bild från i påskas då Alma, Elin, jag och farmor stekte lite vid
farmor & farfars sommarstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0