Howdy!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt bloggupphåll.
Jag har helt enkelt varit oinspirerad till att skriva och istället levt mitt liv!

Jag har hunnit avverka en weekend på underbart vackra Öland med alla trevliga universitetsvänner.
Det var någonting utöver det vanliga och sådär klyschigt somrigt: Långbord i gassande sol, litervis med jordgubbar, färgglada långklänningar och nubbevisor...


Jag har även hunnit med en tre-dagarsvistelse i Göteborg. Hängde lite med Coldplay, Brandon Flowers, Paolo Nutini (hottest man alive!!), Ola Salo, Becka, Milla och Becka m.fl...

Det var den bästa dagen i mitt liv, tror jag!
Ännu mer gassande sol och världens bästa musik.
Min och mina flickors dröm (och mål med livet) har ju alltid varit att se Coldplay och The Killers live - och nu var vi inte långt ifrån! Brandon var ju solo, men körde ändå några Killers-låtar. Jag skrek öronen av publiken när Read my mind kom. Har seriöst en minneslucka från den låten. Jag var i himlen då!

Att Coldplay dessutom körde Life is for living (min absoluta favoritlåt) gjorde inte saken sämre.
Herre min gud! Det var knappt så man lyckades hålla sig vid liv.


Nu sitter jag här på banken med gåshud trots att det är närmare 30 grader ute. Vi har nämligen full fräs på AC:n... Och som ett extra knytnävsslag i magen så har vi långöppet till 17 idag... När vi sedan äntligen slutar ska jag slita av mig kläderna (och ha bikini under) och bege mig till Röforsviken där as-Milla och as-Becka redan befinner sig eftersom de slutade tidigare... (jag är int bitter....)


Nu längtas det till helgen då en traditionell tjejkväll i Laxå ska utspela sig!


    
   

   
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0