...och så lite mer bilder från mina semesterdagar




Jag leker nervös inför Jukebox på Liseberg (det var en rejäl blåssst denna dag som ni ser!)


Söta Millis bakom sin black&white på mysigaste restaurang Frati!



Jag och min deliciösa pasta gorgonzola med oxfilé!



En varsin bananasplit gled också ner...



Milla och jag var barnvakt åt denna lilla sötnos




Nu är vi hemma i Närke igen

Jag laddade ner en panoramaapp som jag blev förtjust i.
Detta är mor och fars nya torp som jag besökte för första gången igår!
Det var så otroligt rart och mysigt! Vill bo där hela tiden!

Jag låg även och stekte på våran altan i Röfors hela förmiddagen!



Jag var fast besluten om att jag skulle bada igår. Sagt och gjort.
Anders och pappa skulle åka till golfklubben och slå lite och där såg jag min chans.
Jag slängde mig med och drog runt på golfklubbsstranden i min ensamhet.
Badade alltså premiärbadet i Vättern!! men det är ju inte storvättern, men ändå!
Det var hur skönt som helst! Mycket varmare i vattnet än i luften och det var pålandsvind och alldeles, alldeles underbart! Jag låg i och skvalpade i minst en kvart!



Bevis på att jag badade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0