Semester

Nu är Stockholms- och summerbursthelgen över. Jag har haft det helt sinnessjukt roligt med mina fina flickor och detta kommer jag minnas för livet och tänka tillbaka på när jag är gammal, grå och skröpplig!

Efter helgen återvände jag dock inte hem utan satt kvar på tåget ytterligare tre timmar och befinner mig nu i härliga Göteborg med underbara Millis!

Liseberg och Kungsgatan är avprickade från listan och nu är vi mitt uppe i ett twilight-maraton!

Imorgon händer förhoppningsvis en mycket revolutionerande sak. Vill dock inte i förväg berätta vad det är, men det kommer minst sagt vara hårresande...
(haha)

puss och kram för sommarn och för underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0