Sommarstädning

Kände mig helt paj i huvudet i morse när jag vaknade. Hade drömt obehagliga och verklighetstrogna drömmar och var bara allmänt nedstämd.

Då kände jag att det var dags för en sommarstädning i huvudet.
Ut med allt gammalt skit. Trycka på reset-knappen och börja om.
Det resulterade i en lång promenad i min ensamhet på stigar jag aldrig tidigare vandrat på och som jag inte visste vart de ledde. Jag hittade dock till slut tillbaka och såg det som en metafor för livet. Hoppas jag kan hitta tillbaka i verkligheten också!


Stötte på världens sötaste babykossa! Hans ögon var bedårande och jag stannade och
pratade med honom en stund.

Jag hade väldigt stor lust att bada. Kände på vattnet både här och i Hjälmaren och
det var jätteskönt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Är det du som tagit bilderna? De är iaf jättefina, vilken talang du är !!! Kram, vi ses imorgon. Ring om du behöver vägbeskrivning. Kram och godnatt. zzzzzzzz A.

2011-06-01 @ 23:19:20
Postat av: alma

det var en otroligt snygg vattenflaska! din egna idé? puss!

2011-06-03 @ 19:02:00
URL: http://sweetalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0