Bloglovin-appen levererar inte

Upptäckte precis till min stora glädje att bloglovin-appen äntligen släppts. Denna glädje övergick så snart jag laddat ned den till besvikelse. Totalt värdelös app för att tala klarspråk!!

På startsidan ser man alla olästa bloggar. Trycker man sig in på en kan man inte komma tillbaka till startsidan igen. Den enda lösningen är att stänga av appen nere i "aktivitetsfältet" och starta om den.

Hoppas uppdate kommer snarast. Det sorgliga är även att de i och med app-släppet verkar ha tagit bort/modifierat mobilsidan för bloglovin (m.bloglovin.com), vilken fungerade hur bra och smidigt som helst och som jag hittills använt mig av flera gånger dagligen och alltid haft öppen i safari för lättillgänglighetens skull.

Nu blev inte längre mitt bloggläsande en angenäm syssla.
*Big fat tumme ner*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0