Den djupa och kreativa sidan hos mig

Har nu i förväg firat min 21-årsdag med min fina släkt. Skönt att vi inte är fler än 11 stycken i feta släkten. Alma var inte med tyvärr ", annars var vi fulltaliga och det var med nöd och näppe vi fick plats runt mitt myr-köksbord.

Jag fick en massa fina saker. Det mesta var av en kreativ karaktär. Alltifrån matlagningsredskap till målar-stafflin! Det blev jag verkligen överväldigad och glad över.
Jag känner mig för tillfället väldigt "skapande" och skulle kunna ställa mig framför mitt fina saffli och min tomma målarduk och kladda ner en massa obetydligheter som skulle spegla min sinnesstämning och mitt liv. Jag ser fram emot den kvällen jag finner modet att börja måla på riktigt. Det ska bli en flummig afton, fylld med rödvin och musik.
Jag har nu premiärkvällen med min underbara mys-playlist spelandes i mitt sovrum. Jag befinner mig i halv-trans pga "dom band som binder mig" med Lisa Ekdahl och "here comes the sun". Jag fullkomligt älskar denna musik ikväll.

Nu ska jag sluta skriva konstiga och oförståeliga ting och istället lägga mig i ryggposition och insupa de vackra tonerna!
haha
Undra om det är vinet som talar eller om det är the presens of saffliet i mitt sovrum som får mig att bli såhär skum.

Vilket det än är så älskar jag det.

Godnatt music lovers

Kommentarer
Postat av: alma

jag hoppas att du hade en bra dag ändå och att din födelsedag blir bäst! puss <3

2011-03-13 @ 10:48:38
URL: http://sweetalk.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej du! Ja lite flummig låter du ju...men trevligt var det iaf på kalaset. Du kom väl hem ordentligt föresten!? Ta hand om dig. Kram.

2011-03-13 @ 18:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0