Febran, pärsk

Jag tror att min resistens lämnat mig. Nu känner jag mig väldigt ynklig och liten. Det är första natten på en vecka som jag sover själv vilket förstås kan vara en bidragande faktor.
Men jag tror även att jag drabbats av febran. Så det bli nå te att plocka fram sjuksänga..."åh neeej. Int sjuksänga!!" (pistvakt-snack)
Jag har sådär ont i huden så det smärtar när man ligger ner och påslakanet känns som om det var gjort av plåt och så har jag lite feber-kramp också. *söker empati*

Är även ynklig för att det ser ut som dynga här inne. Jag har inte tagit tag i diskningen från gårdagens förfest. Och det är en hel del att ta itu med kan jag meddela.

Nu måste jag försöka sova. Ska upp och cykla till universitetet kl 7.30 - yey

Kommentarer
Postat av: Elin

förlåt för att jag lämnade dig i all din ensamhet och bland diskberg! hoppas du slipp sjuksängn!

2011-03-21 @ 15:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0