Jag vill tycka om lök och andra sådana äckligheter!

Det är en läskig känsla som infinner sig inom mig.
Jag är sådär lagom mör som man är efter en utekväll, förfinat uttryckt...
Ramlade i brist på annan sysselsättning in på en pastasås-blogg. (pastasaser.se)
"Åh vad roligt" tänkte jag, eftersom jag ju älskar just pasta och sås.
Kruxet med detta var att varenda sås hade ingredienserna: lök, paprika i regnbågens alla färger, purjolök, broccoli, selleri, krossade tomater, varma morötter, majonäs eller någonting annat som jag gravt ogillar. Och var det inte lök i så var det pinjenötter som jag är allergisk mot...


Jag känner nu alltså att jag skulle vilja tycka om dessa otäckheter!!

Det enda receptet som över huvud taget tilltalade mig var Pasta Carbonara, vilket ju redan är välbekant och Lena-landets nationalrätt.


Så det är väl bara att bita ihop och käka samma gamla pastasås som jag alltid gjort. Trist, men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0