KILL ME

Att hoppa från balkongen känns befogat och lockande.
Har suttit på samma punkt i soffan sen kl 18 och sammanställt enkätsvaren. Först sett utifrån kön. sedan utifrån om respondenten ser sig som lojal eller ej. Det är alltså fyra stycken olika uppställningar jag ska göra.
Jag trodde jag var klar vid 19 tiden.
Upptäckte sedan att jag och Excel inte var bästa vänner och alla svarsalternativ som var en 1a hade på något märkligt sätt försvunnit.
Bättre blev det ju inte av att jag flyttade de rutor jag räknat ut allting ifrån så alla svar ändrades.
Jag har bara lust att skrika rakt ut. Nu måste jag göra om allting!
PLUS att jag kom på att jag måste räkna ut procentsatsen på alla alternativ också för att vi ska kunna göra diagrammen i morgon. Och pga alla bortfall är det ju inte samma totalsumma på någon av frågorna.

AAAAAAAAAAAAAEHHHHHHH!!!!!
Jag spricker av frustration snart iljrgkihskghsuekvhiaebgty7e85rbv978yse8btp7aet
+bae8
y ea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0