Mobb

Känner mig skapligt mobbad. Smsade för ett tag sen med både Jasse och Bex - båda har slutat svara.
Fick i reklampausen lust att ringa Milla - hon svarar inte.
Fick i nästa reklampaus lust att ringa Elin - och hon svarar inte heller!!
Vad är det här för skitattityd!?!?! whatwhat!?


Så nu sitter jag här och kollar på reprisen av gårdagens Big Brother i min ensamhet, blir tårögd av det känslosamma avsnittet och fryser så min päls på armarna nästan faller av...


WOHO! Milla smsade nu och sa att jag skulle ringa igen! YEEY

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att vara omtyckt...

Alla barnen-skämten var roliga! Läste dem just. Ha dé, ses på lördag. (Hittade just ett smarrigt recept på "Leilas kärleksmums"! Jippi!!!) Kram ;)

2011-03-09 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0