Myskväll

Har haft en alldeles underbar kväll med mina kära vänner!
Jag och Jasse beslutade oss för att ha ett för sent/för tidigt födelsedagsfirande för oss två.
Vi fick presenter till och med!! En supersöt glasskål och fina matchande ljuslyktor och ett minst sagt goddoftande doftljus. Så sött!

Det bjöds på cupcakes, såhär fina:
(var dock skrämmande lik en hundskit innan florsockret och hallonet var på sin plats)

och sedan blev det kex, ost och vin!
Becka är dock inte med på bilden då hon är fotograf...
(Det krävdes många omtagningar innan vi lyckades få orkidéen att inte skymma Amandas vackra nuna)


Det har som sagt en underbar kväll. Tack så mycket mina kära vänner!



Nu ska jag sova! Och hoppas på en låååång skönhetssömn i och med att vi har en ledig dag i morgon och i och med att jag igår inte lyckades få till min åttatimmarssömn...


Hoppas inte att Elin kommer hem alltför tidigt och väcker mig!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0