Such a perfect day

Sov tills jag vaknade! (fick ca 9 timmars sömn)
Det var behövligt med sovmorgon vill jag lova. Minns inte ens när jag hade det sist.
Hade tvättid 12-17 (mastodont-tid, men klart behövlig!)
Promenerade med Sanna till Spahuset för att hon inte hittade dit själv (så söt är hon!)
Cyklade senare iväg till Annica och promenerade med henne till stan och kikade lite - och bara njöt av det underbara vädret!

En sådan otroligt kravlös och skön dag! Such a perfect day





Blir dock mörkrädd när jag upptäcker vad vissa karlar i "min omgivning" har för åsikter angående könsroller, jämställdhet och bara allmänna synen på människor... Helt sinnessjukt.
Men lite hopp om framtiden får man iallafall när vissa smarta och logiska personer av det manliga könet iallafall kan se på det hela från ett annat perspektiv och inte målar sig själv som "offer" och intar någon patetisk "försvarsposition". Usch vad upprörd jag blir!



Godnatt

Kommentarer
Postat av: Staffan

Kul att du tänkte på mig, är ju ingen karl men väl smart och logiskt ;-)

Ha dé!

2011-03-31 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0