Barrunda

Har ikväll genomfört en halvdan barrunda.
Satt först med becks, mickis och Martin på pitchers och samtalade och åt och drack god öl.
Efter några timmar där kände vi dock att det var nog och jag begav mig till min cykel.
På väg dit hör jag ett fasligt tjoande och ser plöstligt min kära syster och hela hennes kör-crew sittandes på bishop arms. Efter en stunds samtalande över stängslet beslutade jag mig för att äntra även denna uteservering. Sagt och gjort.
Även här var det väldigt trivsamt och efter någon/några timmar begav vi oss hemåt.

Väl hemma kunde jag inte få nog av den nattliga sommarvärmen utan satte mig på balkongen.
Där var så ljummet och skönt att jag utan problem kunnat somna och sova hela natten.
Min sjukliga nördighet över att mina phony var död hindrade mig dock och jag begav mig inåt för att ladda den och därmed också sova, inomhus i min sköna säng.

Nu befinner vi oss i presens och jag säger därmed godnatt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0