Det går bra nu, kompis!

Har en flowkänsla i kroppen!
Har haft världens skönaste förmiddag.
Ställde klockan på 9 men vaknade innan, utvilad och go!
Låg ändå kvar (bara för att jag fick) och läste NA i phony.
Åt en god frukost framför gårdagens BB-avsnitt.
Strövade runt i lägenheten. Blev glad över att jag lyckats hålla det så fint och städat i min lägenhet i flera veckor.
Fick mail med glada besked.
Låg på madrassen ute på balkongen, blickstilla med slutna ögon, i åtminstone 10 minuter och bara njöt av solen som värmde.


Nu ska jag äta en torr kycklingpaj och en massa massa goda grönsaker som jag köpte igår.
Sedan blir det universitetshäng en sväng. Sedan ska jag vattna blommorna hos farmor och farfar!
Det är slutspurten på denna termin. ETT ENDA moment kvar, sedan är det sommarlov tills den 20 juni då älskade Handelsbanken väntar på mig!

Everything is going sooo weellll! (citat Harold Zidler i Moulin Rouge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0