Homestyling

Det går (fortfarande) bra nu!
Organisationstentan kan checkas av. iihiih
Och jag visade min lägenhet igår.. och han "behövde ingen betänketid för han var fortfarande mycket intresserad av ett byte", så förmodligen blir jag granne med Frimis inom en snar framtid! iihiih


Hans intresse uppkom förmodligen tack vare min och Sannas välgenomförda städning och mammas bidrag till
homestylingen i form av en stooor, väldoftande bukett med syréner!


Kolla så vackert:


Och i morgon är FEK B avklarad. Helt sinnessjukt egentligen. Jag minns hur jag för några månader, med darrande röst sa att "jag inte var mogen nog för att läsa en B-kurs" - Men det visade det sig att jag visst var! iihihi
Imorgon kl 12:00 är det alltså sommarlooooov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0