Husmanskost är underskattat

Ursäkta mitt mat-tjat, men nu är jag helt plöstligt inne i en matlagningsperiod i mitt liv igen - det är tvära kast här...
Idag har den efterlängtade CSN:en kommit och jag kan återigen handla mat och därmed även laga och äta mat.
Efter storshopping på både Willys och ÖoB kom jag hem och tillagade husmanskost utan dess like:

Falukorv, stuvade makaroner och rårivna morötter (rivna på de allra minsta hålen på rivjärnet = saftigt!!
Var dock för lat för att riva båda morötterna jag skalat. Det tar ju en sådan förskräckligt lång tid med det där rivjärnet)

Det var himmelskt gott! Jag är så glad att jag kommit över min inälvs-fobi och börjat äta korv igen!


Ikväll blir det en mysig tjejkväll med filmtittande!
Looking forward to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0