Internet är emot mig

Jag kan varken kolla på det nya family guy eller one tree hill-avsittet. Så jag är arg!
Har även hetsätit chilinötter så jag har jätteont i magen. Ska borsta tänderna nu så jag inte kan äta mer.

Ett litet plus är dock att jag fått napp på lägenhetsbytet. Men det är något triangelbyte och jag fattar inte riktigt. Lägenheten kostar dock bara 100 kronor mindre än den jag har nu, så jag får nog fundera på saken och hoppas något annat kommer upp istället.


Update.
Jag blir rädd för mig själv. Blev plötsligt på helt sinnessjukt dåligt humör! Känner bara att jag har en massa frustration inom mig! Blir uppriktigt arg över saker som sägs i Big Brother-huset. Det är inte sunt. Men guuuud vad arg jag är! Vet inte alls varför dock, vilket gör mig ännu mer upprörd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju det jag säger, sluta kolla på dyngan!

2011-05-17 @ 15:39:14
Postat av: Sis

mitt namn föll bort på förra inlägget...

2011-05-17 @ 15:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0