Small talk om vädret

27 grader är ju faktiskt helt sanslöst! Och extra passande är det ju att vårt sommarlov börjar idag!

Är otroligt lättad och stolt efter våran redovisning.

Kom hem vid halv tre, strippade till bikini på en gång jag kommit inför dörren och placeade mig i horisontellt läge i baden baden-stolen i den gassande solen. Somnade ganska snart och sov i ca 45 minuter. LOVELYYY!

min balkong är det jag kommer sakna allra mest när jag flyttar. Balkongen är verkligen Guds gåva till mänskligheten!

Om en stund ska jag hoppa i min somrigaste långklänning och bege mig till stan för att spana på studenterna som har bal ikväll!

(är en aning avundsjuk på människor som slipper hellregn på balen och studenten...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0