Ständigt hungrig och trött

Jag förstår mig inte på mig själv...
Jag kan somna vilket tid som helst på dygnet, och hur många gånger som helst under dygnet...
Har idag sedan vi kom hem från Universitetet kl 15:30 inte gjort något matnyttigt över huvud taget.. (Krånglat med internet i en timme, kollat på serier och sovit i soffan...)
Apropå matnyttigt... Jag är hungrig hela tiden också!
Har dock zero matlagningsinspiration eftersom jag sover så mycket att min hjärna håller på att förmultna.
This sucks! Jag skulle behöva en sambo som sätter fart på mig och en prenumeration på Linas Matkasse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som du vet Lena är inte min matinsperation den bästa heller.. men vet du vad jag har hittat?! Jo! En app, där man får middagar för hela veckan med tips på vad som är på extrapris på ex, Willys! Ska visa dig detta magiska under i morgon :)

2011-05-23 @ 21:36:53
Postat av: Anonym

2011-05-23 @ 21:38:16
URL: http://amandabrekke.blogg.se/
Postat av: Anonym

.

2011-05-23 @ 21:40:04
URL: http://amandabrekke.blogg.se/
Postat av: Elin

hmm..Amandas idé var ju nästan bättre än det jag tänkte föreslå.. men jag gör det ändå! Tänk om vi skulle dela på en prenumeration?? Dela påsen och priset rakt av? :)

2011-05-23 @ 23:00:22
Postat av: Elin

hmm.. Amandas idé var ju nästan bättre än min, men jag tänker säga det ändå, vad sägs om vi skulle dela på en prenumeration, dela påsen och priset rakt av? :)

2011-05-23 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0