The return of the killers

Det var nu alldeles för länge sedan de skönsjungande karlarna i The Killers var i mitt vardagsrum och i mina högtalare, så nu är det alltså hög tid! Och guud så jag har saknat det, upptäcker jag nu!


Har nu skrivit ihop min del av presentationen till morgondagens opposition. I och med att vi är fyra stycken i gruppen och ska ha en lite presentation av arbetet på ca 5 minuter är det inte en alltför saftig uppgift...
Min presentation av resultatet stannade nu på 55 sekunder, vilket brukar vara ganska lagom i och med att man in action ofta säger lite mer saker och lägger till sådant man kommer på för stunden (eller svamlar och stakar sig om man är på det humöret...)
PUH.


Nu ska jag laga maaaaat. Hoppas hoppas hoppas jag har kycklingfilé i fryllen!!!

Jag hade en massa, massa kyckling, så nu blir det lyxgryta!!
och apropå det så bjuder jag på denna otroligt fräscha bild på mig från den gamla goda tiden (förrförra veckan) då det var soligt och vackert ute på min balkong (och då min baden baden-stol fortfarande var intakt) till skillnad från nu när man skulle blåsa över kanten om man väl skulle våga sig ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0