Afternoon tea

Har idag arbetat i mitt anletes svett och städat hotellrum. Blev fruktansvärt frustrerad över min phonys värdelösa batteritid. Jag kan inte ens lyssna på radio under mitt femtimmarspass trots att den var 100% laddad vid start.

Fick gå i tystnad och nynna mina egna låtar den sista timmen.. Inte okej!(!!!!!!)




Nu sitter jag uppkrupen i en fåtölj hemma hos Annica och inväntar att hennes webbmöte ska börja. Jag ska sitta här bakom och kuckelura så länge. Kände att jag behövde lite sällskap och närhet idag och bestämde mig därmed för att trampa hit en sväng.

Har precis suttit som ordentliga vuxna human beings och druckit te och samtalat om vår vardag och våra arbeten. Mysigt!

Pusskram, ses på stan (när jag cyklar hemåt igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0