Angenämt

Från början skulle denna dag varit fullproppad med happenings.
Istället blev den väldigt kort och angenäm.

Först trodde jag att vi hade dubbelföreläsningar 10.15-12.00 & 13.15-15.00.
Men så var inte fallet utan när jag insett det imorse jag kunde glatt somna om och istället för klockan 8 gå upp vid 10.30-tiden.
Jag trodde dessutom att jag skulle jobba en stund nu på kvällen men fick ett samtal mitt i min skönhetssömn att jag inte behövdes idag. Så det kunde jag också radera från dagens schema.

Vad som då var kvar var enbart ett intressant seminarium 13.15-15.00 och finansutskottsmöte 15.00-16.00.

Lagom ansträngande!

Är dock ändå av någon outgrundlig anledning helt slut idag och har bott i soffan sedan jag kom hem...


Imorgon hoppas jag kunna åka hem till Röfors och säga adjö till husets alla vrår på riktigt. Får se om jag får ta bilen från Elin bara!

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0